16 Haziran 2011 Perşembe

İşlerin arasınada hobilerimi unutmadım

Bugün deniz taşlarından  banyomuzun lavobasının kenarına mumluk yaparak süslemeye çalıştım.



İkilisini de yer için hazırladım.Şık oldu.Altındakilerini ve mumları mudodan almıştım.Günün birinde
değerlendirim, diye  bekliyorlardı.O gün bu günmüş demek ki. Dün denize gittiğimde taşlara vuran dalgalar çok güzeldi. Biraz taşlardan alıp getirmiştim.


Evde bu gün işimiz çok ama hobilerimden ödün veremiyorum.Yarın bir grup arkadaşım gelecek.Sabah erken kalkıp pastaları kızım, diğer şeyleri ben yapcam.Ama mutluyum. Kızım şimdiden elmalı tartımızı fırana koydu. Canım kızımın pastaları çok leziz oluyor. Beni geçti,


Ben yazımı yazana kadar turtamızda pişmişşşş ;))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim :)