29 Aralık 2011 Perşembe

navigasyon cihazı

Akşamları  haber kanallarını hiç izlemek istemiyorum. Bazen televizyonu kapatıp internette geziniyorum, bazen de elişi ve resim yapıyorum ama televizyon açıksa zap yaparken Mehmet Ali'nin sunduğu Çarkıfelek'e denk geliyorum. Ne zaman denk gelsem programın hostesinin konuk olduğu, akraba, konu komşunun toplandığı bir ev karşıma çıkıyor. Sonra şanslı(!) aile zarf seçip, tobleronedaki soruyu bilmeye çalışıyorlar. Soruyu bilince aile "araba araba araba " diye bağırmaya başlıyor derken nihayetinde zarf açılıyor. Benim gördüğüm her seferinde zarftan navigasyon cihazı çıkıyor. Doğruysa hediyeler gidiyormuş, ne kadar doğru bilmiyorum ama gitse de olur gitmese de, arabası olmayan insan ne yapsın navigasyonu? Saçma geliyor. Bir şey veriyorlarsa gerçekten  ihtiyacı olan şeyler verseler ya, çocukları varsa eğitimlerine katkıda bulunsalar ya. Bir dönemde zihinsel engelli, tikli insanları çıkarıp onlarla şaklabanlık yapılıyordu. O dönem Rtük'ü kaç defa aradığımı saymadım. Eğlence miydi şimdi o görüntüler? Bir de Mehmet Ali önceleri yaptığı gaflar yüzünden daha dikkatli konuşuyor gibi geldi. Bakalım nereye kadar...



Derken;
Birkaç gün önce bunları yazmıştım, bir ara yayınlamayı düşünüyordum ki bugün bir baktım yine yapacağını yapmış Mehmet Ali Beey. Şimdi programı başkası sunacakmış.

Çok sürmez yine gelir.

7 yorum:

  1. çok sürmez döner demişsin ya...
    bence de...
    mutlu yıllar diliyorum,her şeyin gönlünüzce olduğu bir yıl olsun 2012:)

    YanıtlaSil
  2. Çiçeklendim Ben: Darısı başına.. Sevgiler


    CEPAYNASI: Size de mutlu yıllar..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Yine ne yapmış merak ettim şimdi:))

    Gönlünce ve en başta sağlık olmak üzere, sevdiklerinle umutlarının gerçekleştiği en güzel günlerle ve mutlulukla geçireceğin bir yıl dilerim.
    MUTLU YILLAR

    YanıtlaSil
  4. güzel günlerle dolu yeni bir yıl dilerim.mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
  5. Yaşamın kıyısında.: Sizin de her şey gönlünüzce olsun. mutlu yıllar..Sevgiler


    mehtap: size de mutlu yıllar..Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Bitti sonunda bu yıl , Mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  7. Size de mutlu yıllar. Her şey gönlünüzce olsun :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim :)