8 Mart 2012 Perşembe

Kutlayamıyorum :(


Sevgili arkadaşlar bugünümüzü kutlamak isterdim ama olmayan bir günü kutluyamıyorum. Her konuda eşit olsaydık, kadınlar şiddet görmeseydi layığıyla kutlardım belki. Her  kutlamada olduğu gibi amaç piyasa canlansın mantığı diye düşünüyorum  Bazı  bilinçli gibi gördüğüm ama yanıldığım hemcinslerim övünerek yok kutlamada eşim şunu aldı, bunu aldı diye hava atmıyorlar mı sinir tepeme çıkıyor. Mesela şiddet gördüğünü bildiğim ama gizleyen ve katlanan bir hemcinsim birinde bir kutlamada eşini överek evdeki fırını yenilediğini, ne bileyim bir başkası eve bir eşya aldığını anlatıyorlar. Saf olmayalım bunlar zaten normal şartlarda evlerimizde gereksinim duyduğunuz ortak ihtiyaçlarınız. Önemli olan hayatın yükünü beraber paylaşan, eşlerin karşılıklı olarak birbirlerinin fikirlerine saygı duyduğu ortak bir hayat ve toplumda her iki cinsin de eşit muamele görmesi.  Maalesef erkeğin egemen olduğu, şiddetin devam ettiği bir toplumda yaşıyoruz. Kadınlarımız artık gözünü açıp kendilerini değiştirmeli, yetiştirmeli diye düşünüyorum.
Yaz yaz bitmeyecek. Konu konuyu açacak, çok derin mevzular bunlar...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim :)