9 Ağustos 2012 Perşembe

Akşamlar..


Cumhuriyet meydanında  akşamlar renklidir. Her gün kısa da olsa yürüyüş yapmak isterim ama buna sıcaklar izin vermiyor. Biz de  hava kuru sıcak ve nemsiz olunca cumhuriyet meydanına yürüyüş yaptık. Çiçekler ışıkların vurmasıyla ayrı güzeldi. Simitçi, pamuk şekerci, oyuncakçılar ortalıkta dolaşıyorlardı.







 Her akşam olduğu gibi su dansı gösterisi ilgi ile izleniyordu. Bizde dondurmalarımızı alıp aralara karıştık..











Hiç hesapta olmayarak Flo mağazasını gezip indirimden nasibimi aldım. Bu terlikleri  fiyatı uygun bir de rahat olunca aldım.



Eve dönüş sokağımızda limuzun bizi bekliyordu ama binmedik :)) zaten eve yaklaşmıştık..



Mutlu akşamlar..

5 yorum:

  1. çok güzel bir gezi olmuş...terliklerinizi iyi günlerde kullanmanız dileğiyle sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir akşam geçirmişsiniz, sevindim sizin adınıza :)

    YanıtlaSil
  3. terliklerinnizz güzelmişş:)
    güle güle giyinin...
    limuzin ile bitmiş gece diyecektimm ki,binmemişsiniz:)
    hoş bir akşam olmuşş:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Dondurma yiyerek dolanmak ayrı bir keyif bence. Güzel bir akşam geçirmişsiz sefanız olsun. Terliklerini de güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Yıllardır hiç akşam dışarı çıkmamıştım. Dolayısı ile Cumhuriyet Meydanını da akşam görmedim. Fotoğraflar çok hoş geldi bana..

    Terliklerini de güle güle giy Başak'cım. Sağlıklı ve güzel günler dilerim.

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim :)