5 Aralık 2012 Çarşamba

gittik geldik

Ankara'ya gitmek için yollardaydık. Afyon yol güzergahında olunca Afium'u gezmeden geçemedik. çok beğendim. bir kaç mağaza gezdikten sonra tekrar yollardaydık. yol dümdüz dağlara tepelere baka baka öğleden sonra Ankara'daydık. tabi ki dünürlerim hazırlanmış bizi bekliyorlardı. güzel bir akşam yemeğinden   sonra kalmamız için ısrar etseler de sabah görüşmek üzere otelimize geçtik. ben yerimi çok ararım her yerde uyuyamam bu konuda huysuzumdur biraz.. sabah buluşup düğün yeri için bir kaç yere baktık. beğendiğimiz bir yerde karar verdik. gençlerinde isteğiyle 13 nisan olarak düğün tarihini belirledik..

Afium'dan bir sokak.. görselliği  şık görünüyordu güzel mağazalar vardı..Çok beğendim.

Ankara'ya gidip de mağaza gezmeden gelinmez, Ankamall, Kentpark ve İkea'yı gezdik.

Ankara doyasıya sonbaharı yaşamış gibi.. Bu ağaç çok güzeldi..

Sayılı gün çabuk geçer derler ya bizim de öyle oldu. Gittiğimizde çok güzel olan Ankara  dönüşümüzde bizi soğuk ve rüzgarla uğurladı.. hatta çok geçmeden yolda yağmur başladı arkasından gökkuşağı çıkışı çok güzeldi..

Afyona yaklaştığımızda kırmızı ışıkta durup kafamı sağ tarafa çevirdiğimde bu yazıyla karşılaştım. Komik geldi..

Cumhuriyet tesislerine de uğramadan geçilmez. Sucuk ve çifte kavrulmuş lokumlarımızı aldık. Sucuk dönerlerimizi de yedik..

Şimdilik böyle sizleri özledim. Sizler neler yaptınız bakalım ziyaretinize geleceğim :)

1. Başakçım Ankara sevimsiz bir şehir, hiç sevmiyorum ama yine de değişiklik olmuş. Hem düğün tarihi ve yerini belirlemişsiniz, hayırlısı olsun inşallah.

IKEA'yi iyice gezdin mi bari :)))

1. Depresifim bende çok sevdiğimi söyleyemeyeceğim. hatta kızıma Ankara'ya girdiğimizde bu şehirde yaşayabilecek misin diye sordum.. Aşktan gözü kararmış durumda:)) Ben yaşayamam şahsen..

İkea'yı iyi gezemedim. hafta sonu herkes oradaydı. yinede almak istediklerimi almaya çalıştım.

2. Başakçım; geziniz içinize sinsin, pek güzel olmuş.. Yazılar çok komik gerçekten:) Bir de şu Afium sanırım bizim İzmir'deki Forum Bornova'mıza benziyor sanırım.. Hayırlı gezilerin olsun hep:)

1. Evet canım Form tarzında Afyon'a renk vermiş:)

3. yıllar önce 2 yıl yaşadım Afyon'un bir ilçesinde...
    İkbal lokantası,
    kaymak
    ve ekmek kadayıfı hala aklımda...
    bir de buz kesen soğuk...
    tekrar gitmek isterim,
    fotoğraflara bakılırsa çok değişmiş....

1. Cepaynam İkbalın karşında bir yer Afium sadece o bölge güzelleşmiş. diğer yerler aynı..

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim :)