23 Nisan 2013 Salı

Bahar

Bir aralar ucuzluk furyasında ne alırsan 1 liracılar vardı, şimdilerde de iki adımda bir 3.5 lira modası başladı sizin çevrenizde de var mı bilmiyorum ama buralarda iki adımda bir bunlara rastlamak mümkün oldu. hadi şurayı bir turlayayım bakim işe yarar ne var derken bunu gördüm şekerlik diye satılıyordu. Bende şundan bir alayım evde bir şey yaparım dedim ve aldım.  İçine yazın deniz kenarından topladığım deniz kabukları ve bir kaç minik kozalak koydum kapağına organize kurdeleyi fiyonk yapıp banyo lavabosuna koydum. Hoşuma gitti.  Bugün öğleden sonra arkadaşım uğramıştı o da çok beğendi..  Arkadaşıma da yapıp hediye vermeyi düşünüyorum.

Neyse arkadaşımla  evde oturmak istemedik. Deniz kenarına yakın bir parkta çay içelim dedik ve kaleiçinden gezinerek Karaalioğlu parkına çıktık. Yer yarılmış insan çıkmıştı sanki, park çok kalabalıktı zoraki bir masa bulduk oturduk. Antalya'mızın en güzel zamanı çok sıcaklarda gelmeden baharı doyasıya yaşamalıyız dedik. Güneş ve manzara süperdi...









Mutlu akşamlar :)




4 yorum:

  1. GAYETDE GÜZEL OLMUŞ
    ELLERİNİZE SAĞLIK
    HAYIRLI GECELER

    YanıtlaSil
  2. güzel bir fikir ben içine reçel koyuyorum.Evet Antalya deniz güzel.Biz de Ankara'da baharı yaşamaya çalışıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldığım yerde reçellik ve şekerlik yazmışlardı Parıldayanım ama bende böyle oldu.

      Evet Ankara' da bahar güzel olsun, artık canım kızım orada :)

      Sil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim :)