9 Ekim 2014 Perşembe

Tatlı Çınar'ım...minik oğlum.

 Ben geldimmm.. Hepinizi çok özledim arayıp soran mail atan arkadaşlarıma da çok teşekkürler. Çok meşguldüm uzun süredir kızımın yanındaydım. Ailemize küçük dünya tatlısı bu bebişimiz katıldı.  Artık bir sıfatım daha oldu, Anaanne diye seslenen biri olacak. Çok güzel bir duyguymuş. İsteyen herkese bu duyguyu Allah yaşatsın. Minik Çınar'ımız ilk günler bizi gazıydı, tuzuydu derken bayağı zorladı ama Allah'a şükür şimdi her şey  rayına oturdu  daha iyi.... Evime döndüm. Yaz boyu buralarda olmadığım için tatile gelmiş oldum. Yazın son günlerini kendimce değerlendirmeye çalışıyorum. Şimdilik kısaca böyle artık daha sık görüşürüz inşallah...






Hep böyle uslu ve sakin değildi tabi ki bu da kamere arkası :))


17 yorum:

  1. sağlıklı hayırlı olsun inşeAllah. sevgilerimle ...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba , süprizim var diyince tahmin etmedim değil ;) maşallah Allah amalı babalı büyütsün , çok ama çok tatlı bir şey bu yahu ;) başak anneanne Dicez artık sana ;) Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Sağlıkla büyüsün... Sevenleri hep yanında, ömrü uzun olsun...
    Gözün aydın Başakcım... yeniden hoş geldin.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel maşallah Allah uzun ve sağlıklı bir ömür versin
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. hoşgelmiş paşa... sağlık ve huzur dolu bir ömrü olsun vatana millete hayırlı bir evlat olsun..

    YanıtlaSil
  6. Ah canım çok tatlı maşallah. Allah uzun ömürler versin.

    YanıtlaSil
  7. Değerli arkadaşlarım güzel yorumlarınızdan dolayı hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.

    Şimdiden özledim ama... :(

    YanıtlaSil
  8. Allah sağlıklı uzun ömürler versin.Gözünüz aydın darısı başıma olsun inşallah.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. Bu ne tatlılık böyle :)Hayırlı olsun,Sağlıkla büyüsün.Benim bebiş de böyle maviş maviş giyinecek yakında :)Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  10. Arkadaşımmmmmmmmm blog alemine anca geri döndüm. Bebiş çok tatlı yaa, Allah sağlıklı ve uzun ömür versin inşallah.

    Görüşmek üzere ;)

    YanıtlaSil
  11. Basak gecikmis olsamda ailenizin yeni uyesine saglikli bir omur diliyorum anne ve babasi ve sizlerle birlikte..kimbilir ne kadar guzel ve ozel bir duygudur..sevgiyle..

    YanıtlaSil
  12. Tebrikler.. maaşallah diyorum..sağlıkla neşeyle büyüsün:)

    YanıtlaSil
  13. gözünüz aydın olsun:)) sağlıklı, uzun ömürlü olsun çınar. çok tatlı maşallah 41 kere:))

    YanıtlaSil
  14. Başak 'cım bloguma girememe sorunu vs.derken çok uzun zaman oldu. Yorumunu okudum . Arayıp sorduğun için teşekkür ederim canım . Sevdiklerinle mutlu , sağlıklı ve bereketli bir yıl dilerim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Hoş gelmiş, ananesini mutlu etmiş. Hayırlı olsun Başakcım Analı babalı büyüsün.
    Ben de iyileşme ve yerleşme teleşından yoktum buralarda, yeni dönüş yaptığımdan geç haberim oldu. Çok güzel bir duyguya sahipsin şimdi, tadını çıkar arkadaşım...

    YanıtlaSil
  16. Çınar'ın doğumunu nasıl da kaçırmışım. Macubiyetle, geç de olsa yürekten kutluyor, çook mutlu, sağlıklı olmasını diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için teşekkürler begonvillim.Benimde bir ayağım onların yanında olunca sizlerde kaçırdıklarım çoğalmıştır.Sevgilerimle..

      Sil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim :)