10 Ocak 2013 Perşembe

Ameliyat

Geldik, olduk, inşallah yarın sabah çıkacağız. Hiç kimseye söylemeden bu buz gibi soguk günde buraya geldik. En yakınlarıma kızım ameliyatta haber vermiş. Her kafadan bir ses çıkması, bilmeden iyi niyetli yapılan degerlendirmeler ister istemez beni tedirgin ediyordu. Bir de sonucu tam belli olmayan bir konuyu herkese bastan anlatması cok yoruyordu. Sadece ağaçtan düşene anlatabildim derdimi.

Ameliyat iyi gecti, cok şükür patolojim temiz, artık tek tiroidliyim. Doktor tercihime bir kere daha cok sevindim, cok başarılı bir profesör. Ameliyat olmaktan hiç korkmam sadece yanlış teşhis ve tedaviden korkarım.

Uyumak cok güzeldi, evde uyuyamadığım geceler icin anestezi tüpünü eve mi götürsem acaba? :)

Ameliyattan çıkınca ameliyat yerimden cok ensem, başım ve dişlerim ağrıdı, şu anda ağrı kesiciyle susturulmuş durumda ve daha iyiyim.

Bu yazıyı yazan editörüm kızıma da tesekkur ederim.

32 yorum:

  1. çok çok geçmiş olsun canım.rabbim acil şifalar versin.bazen sessizce yapmak gerekiyor işlerimizi .dert anlatmak yoruyor herkese.sevgiyle kalınn.

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun! Acil şifa dileklerimle...
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. Büyük geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum. Tez vakitte evinize, huzurlu olduğunuz yere kavuşur ve bizde size kavuşuruz ;)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. çok geçmiş olsun canım, umarım bir an önce sağlığına kavuşursun,kızınada selamlar..

    YanıtlaSil
  5. canım benim çok geçmiş olsun....

    YanıtlaSil
  6. Ameliyatının iyi geçmesine, eve dönücek olmana çok sevindim.
    Çok çok geçmişler olsun, inşallah en kısa zamanda ayağa kalkarsın.

    YanıtlaSil
  7. çok geçmişler olsun,
    çabucak iyileşir kalkarsın umarım,
    benimde nodüllerim var irili ufaklı bol sayıda,ameliyat olmak şart ama korkuyorummm,
    kaçıyorum bakalım ne zamana kadar.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Çok geçmiş olsun.Acil şifalar.

    YanıtlaSil
  9. Sevgili editörümüz :)

    Lütfen annenize en içten geçmiş olsun dileklerimi iletiniz....

    Başakçım, bir an önce kendini toparlayıp bloğuna dön. Kendini özletme lütfen.

    Çok ama çok geçmiş olsunnnnnnnn ;)

    YanıtlaSil
  10. aa çok geçmiş olsun. Allah şifalar versin..

    YanıtlaSil
  11. Ablacım neyse ki çok şükür iyiymişsin başlığı görünce panik oldum. Ne ameliyatı oldun birdenbire anlamadım ama umarım tekrar olmak zorunda kalmazsın hiçbir zaman

    YanıtlaSil
  12. Çok geçmiş olsun, tez zamanda iyileşmeniz dileğiyle...

    YanıtlaSil
  13. Allah şifa versin,çok çok geçmiş olsun.
    Yakında 2 ameliyat atlattım bilirim o uyuyamamaları..
    Allah'a emanet ol canım,tekrar geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  14. Geçmiş olsun. Acil şifalar diliyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Geçmiş olsuuun, geçmiş bile değil mi ...
    Ameliyat bu yaaa, bütün bünyeyi sarsar yani, tek tiroid bozuk iki tiroidden daha iyidir gibi bir espri yapsam mı acaba :)) Dilerim tez zamanda tamamen iyi duruma geçersin, sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
  16. Çok geçmiş olsun, en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz inşallah, sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. Çok geçmiş olsun.Allah şifa versin,tez zamanda kalkasınız inşallah.Amin.

    YanıtlaSil
  18. Çok çok geçmişler olsuuun :((((
    Bence çok iyi yapmışsınız kimseye söylememekle, en azından öncesinde kafanız rahat olarak girdiniz ameliyata :)
    Tekrar geçmişler olsun, en kısa zamanda toparlanmanız dileğiyle...
    :)

    YanıtlaSil
  19. Çok geçmiş olsun.
    Acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  20. çok ama çok geçmiş olsun allah acil şifalar versin. umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşursun .

    YanıtlaSil
  21. Çok geçmiş olsun. Umarım en yakın zamanda ayağa kalkarsınız. Kimseye haber vermek istememe konusunda da sizi çok iyi anlıyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil


  22. Değerli Arkadaşlarım;

    Güzel yorumlarınızdan dolayı hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Bugün öğlen taburcu oldum ve şu anda daha iyiyim. 

    İyi ki varsınız. 

    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  23. Çok geçmiş olsun Allah şifa versin.

    YanıtlaSil
  24. Çok geçmiş olsun.Acil şifalar dilerim.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  25. geçmiş olsun çok..umarım daha iyisinizdir..

    YanıtlaSil
  26. çok geçmiş olsun...bu gece rahat ve huzurlu bir uykunuz olur umarım.sevgiler

    YanıtlaSil
  27. geçmiş gitmiş olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  28. gelmiş geçmiş olsun inş...

    YanıtlaSil
  29. Çok geçmiş olsun,acil şifalar.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  30. atlattığına çok sevindim başakcım...
    geçmiş, gitmiş, bitmiş olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ruşencim. Çok şükür daha iyiyim :)

      Sil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim :)