8 Temmuz 2013 Pazartesi

Maydanozlu omlet



Bir bağ maydanozu önümüze alsak yiyebilirmiyiz ? ben şahsen yiyemem. Bu hafta maydanozu bolca almama pazarcıların bağırıp çağırması sebep oldu. 4 tanesi 1 lira, 5 tanesi 1 lira diye bağırıp duruyorlardı. Aklıma sabahları bunu yapmak geldi hadi bolca alayım bakim dedim.

Bir bağ maydanozu temizce yıkadıktan sonra doğrayıp içine bir yemek  kaşığı un, bir yumurta ve biraz tuz atıp karıştırdım. Küçük tavaya biraz sıvıyağ koyup malzemeyi döküp arkalı önlü omlet gibi pişirdim ve üzerine yerken biraz da acılı pul biber attım.

Ben bu lezzeti çok seviyorum. Sabahları çok iştahsız kalkan biriyim. Bunu önceki yazılarımda da hep belirtmiştim. Yaşamak için yiyenlerdenim, yemek için yaşayanlardan olmadığımı. Benim bir görümcem var sabahları o kadar güzel kahvaltılar hazırlar ki anlatamam büyük bir iştahla, hiç öyle biri olamadım nedense, keşke hep buralarda olsa çok iyidir kendisi onu çok severim  ancak yazları geliyor.

Bu haftaki sabah kahvaltımda günaşırı bunu yapmak istiyorum. Maydanozu sevenlerin seveceğini umarım. hemde sağlıklı diye düşünüyorum.

Hepimize sağlıklı mutlu haftalar....

14 yorum:

  1. Ahhh maydonoz hiç yiyemiyorum ben ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birde böyle dene belki seversin Nesrincim :)

      Sil
  2. inanmayacaksın ama her sabah koca bir tabak
    limonlu maydanoz yiyorum. kızım bile alıştı. zaten çok severek
    yapıyorum bu omleti de..ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ne güzel Buketcim :) Pelin'inde severek yemeside çok güzel...

      Sil
    2. Ben severim maydanozu sabah kahvaltısında ama azıcık.
      Omlet fikri süperrr :))

      Sil
    3. Bende az yiyebildiği için böyle bir yol buldum. Lezzetini seviyorum :)

      Sil
  3. Maydanozu salatalarda falan çok severim ama omlet denemedim. Ama böreklerde falan çok güzel oluyor, mutlaka omlete de çok yakışmıştır. Afiyet olsun arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayucum istersen deneyebilirsin. Yaparsan azda tereyağ koy istersen daha lezzetli olur :)

      Sil
  4. Ben her sabah kahvaltıda maydonoz yerim. Ama bu omleti de deneyeceğim en kısa zamanda. Hem güzel hem sağlıklı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umurum beğenirsin. Denemekte yarar var. Sağlıklı bir şey dediğin gibi...

      Sil
  5. Maydanozu severim hatta kahvaltıda bile yerim :) şimdi ben iftarda bu omletten yapsam diyorum çok sevdim. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene istersen Aslıcım değişik gelebilir :) Afiyetler olsun.

      Sil
  6. bayarılım maydanoza çiğ olarak tüketirim bolca kahvaltıda. bu şekilde de denemek isterim, eminim çok lezzetlidir:) eline sağlık, afiyet şeker olsun:)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana göre lezzetli ama inşallah sende seversin Asortkim :) Benden de sevgiler.

      Sil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim :)