8 Mayıs 2011 Pazar

Nihayet benim de bir bloğum var

Evet arkadaşlar ben de yazıyorum, sizlerle güzel şeyler paylaşacağımı umuyorum .Antalya'nın güzelliklerini, arada yaptığım resimlerimi, her ne kadar yemek için yaşamayıp yaşamak için yesemde çok severek girmediğim mutfaktan yaptığım tatları paylaşacağım. sevmedende çok lezzetli yemekler yapıyormuşum, çocuklarım öyle diyor :) ama mutfağa girene kadar....

şimdi sizinle ilk yağlı boya tablomu paylaşabilirim, daha sonra takı tasarimlarımı gösteririm.



Bugünlük bu kadar. Görüşürüz :)

2 yorum:

  1. blogun hayırlı olsun,sevgili hülya
    tabloların çok güzel,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim,sevgili evcilik sizi uzun zamandır takip ediyordum.sizlere katıldiğim için bende mutluyum :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim :)