10 Mayıs 2011 Salı

Zorunlu sabah gezisi

Bir haftadır sürekli boğaz ağrısı uyanıyorumdum, bitki çayları ile geçireyim dedim,ama olmadı.eee kalk bu gün artık doktora git dedim kendime düştüm yollara polikinik yakın ama yine doktora gidiyorum psikolojisi işte...Antalya'nın en meşhur kapalı yolu yine yaza hazırlanıyor .yapılınca güzel ama toz toprak içinde biraz işkence yürümek:)


yerlerlere taşlarla  işçiler desen veriyor.



neyse işimi halettim, kendimi dinlemedim, cumhuriyet meydanına doğru yürüdüm. hava çok güzel, Antalya'da tam bir bahar yaşanıyor.


 meydanda meyve suları sıkan bir büfe.

 hadi sende kendine bir havuç suyu al, enerjini topla dedim.




bu çocuk heykeller beni çocukluğuma döndürüyor, onları görmeden gitmek istemedim.



bunlarda sevimli, başkalarıda var.


 Bu meydanda sergilerde eksik olmaz, ben de yeni resimler görmekten zevk alırım. içime yeni resimler yapma hevesi doğar.


kaleiçinede bakalım.ve artık ilaçlarımızı alıp eve dönelim:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim :)