14 Temmuz 2011 Perşembe

Bu sıcakta ne yapabilirim


Denizdeyiz.Bu yazda mekanımız konyaaltı plajları haftanın 3 günü bazen arkadaşlarla ,bazen kızımla burdayız.

Sabahları deniz sakin dalgasız oluyor. burası hafta içi kadınlar matinası gibi.  hafta sonları çok kalabalık olduğundan tercihim değildir. Akşamları da canlı müzik var. bazen arkadaşlarla geliyoruz.





Kendimizi denize attıktan sonra kahvaltı yaptık, üstüne ilaçlarımı içtim. tansiyon, şeker.

Ara öğün dondurma





Eve  dönüş  saat; 14.00 akşam yemeği için mutfak beni bekliyor.olurmu? şimdi bu kadar keyfin üstüne;(

Altın çilek
Hiç sevmedim. bunu ne biçim tadı var. diyet için iki adet yiyorum. faydaları ne kadar doğru şüpheliyim, her sene bir şey çıkarıyorlar.yok hapı topu.hapınında neler yaptığını basından duyduk.yok arkadaşlar şunu iç zayıfla, bu ye zayıfla olmuyor. her şeyden ye ama az ye derler, benim beslenme şeklim böyle oldu. haftada  3 gün yürüyüş yapıncada veriliyor kilolar .eeeee bunları yazdim ama bu börek neyin nesi derseniz, ev soğuktu ya biraz daha fırının sıcaklığı ile ısıttık. yaz boyu yapılan ilk ve son böreğimiz olur herhalde;)



Tarifi bildiğiniz peynirli börek



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim :)