23 Temmuz 2011 Cumartesi

Hobilerim

Geçen yıl asmek'in açtığı resim kursuna katılmıştım. bu kedicik çok hoşuma gittiği için çalışmak istemiştim. daha öncede iki farklı resimimi yayınlamıştım. yarım kalan bazı çalışmalarım var. onlarıda zaman zaman yayınlayacağım. resim  ve  farklı hobilerimi sizlerle paylaşacağım:)





Ahşap boyama tepsilerimi  emekli olmadan önce izin günlerimde  yapmıştım,








Günün menüsü: patlıcan kebabı 
 köfte ve patlıcanları sıralayıp aralarına arpacık soğan, bir iki diş
sarımsak üzerine domates dilimleri sıralayıp biraz sıvı yağ ve tuzunu atıp kapatıyoruz. piştikten sonra üzerine fesleğen serpip  dinlendiyoruz.(taze fesleğende konulabilir)




Kalbura bastıyı oğlum için yaptım. oğlum çok seviyor. genelde benin bayram tatlımdır.
malzemeler: 250 gr tereyağ
1 yumurta
2 kaşık yoğurt
aldığı kadar un
1 adet kabartma tozu
isteğe göre 1 çay bardağı ceviz


şurubu için:
4 su bardağı su
3.5 su bardağı şeker





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim :)