15 Temmuz 2011 Cuma

Üzgünüm

Bu gün  ülkemizde yaşanan olaylardan dolayı çok üzgündüm. dün bu haberleri dinleyemedim. bu günde aynı haberler tv de. geçen yıl aralık ayında yiğeniminin  Ankara kızılcahamamdaki devremülküneydim .10 gün tatilimizin ardından Kızılcahamam'dan ayrılırken haberlerden izlediğim şehitler anıt ağacını görmek istedim. 6 bin 350 askerimizin (çocuklarımızın) ismi kolyelerde doğum tarihleri ve ölüm tarihleri yazıyordu. okudukça kötü oldum. o kadar küçüklerdiki genelde 20li yaşlardaydı. İnşallah son olur, yüreklerimiz yanmaz.ANNELER AĞLAMAZ.


Resmi büyüterek okuyabilirsiniz

2 yorum:

  1. ah...
    biz bu kadar üzülüyoruz...
    ya o analar:(
    düşünmesi bile dayanılır gibi değil!

    YanıtlaSil
  2. Allahtan sabır diliyorum.Annelerine:(

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim :)