11 Eylül 2011 Pazar

indirimde aradığımı buldum


 Bugün akşam üzeri evden çıktık, Migros avm'ye gittik. Mudo'da yarı fiyatına indirimi görünce içeri daldık. Sezon başında pahalı bulduğum zaman zaman uğrayıp takip ettiğim elbiseyi şöyle bir bakındım göremedim. Kızım elinde alıp gelince çocuklar gibi sevindim. hem bir tane kalmış, hem de benim bedenim. 2. kez inmiş. 35 tl.



 Kızım karşıdan elbiseyi  gösteriyor. dur resmini çekeyim anne gözlerin parladı. dedi

.

 Çocuklaştım.ama içimdeki çocuğu canlı tutalım öldürmeyelim. değil mi::) zarar gelmez.


Yakaya otantik bir kolye, ayağa parmak arası bir terlik...işlem tamam :)

 Elimde benimle gezdi. ödeme yapana kadar.. bu siyah elbise güzeldi. ama şu an  ihtiyaç yok. kafamada takılmamış bu model demek ki.



 Bu tombişler çok tatlıydı.


:))

4 yorum:

  1. Güle güle giyin. Çok hoş bir elbise. Üşenmesem giderdim ama ben hep heç kalırım zaten:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkiür ederim. isterseniz şansını deneyin. güzel modeller vardı:)

    YanıtlaSil
  3. Hülya hanım izninizle size ''maşallah! '' diyeceğim.Elbise ne kadar yakışmış ,iyi günlerde giyin !

    YanıtlaSil
  4. ay çook teşekkür ederim canıım :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim :)