17 Eylül 2011 Cumartesi

Uzanmışım kumsala....



 Sonbahardan eser yok. hava kuru sıcak, deniz berrak...




 Sizlere iki güne bir denizi gösterip gına getirtmek istemem ama benimde bu mevsimde yapacak bir şeyim yok.  yine  arada farklı  şeyler koymaya çalışıyorum. kendimi ağustos böceği gibi hissediyorum. kışın hangi  havalardan  çalarım bilmiyorum :)

 Bunlarlada bir şeyler yaparım diye çantaya attım :)) boş oturmak yok.



Bere mi desem, takke mi desem bilmiyorum. turist bebişe çok yakışmıştı,
çok sevimliydi :)

Mutlu hafta sonları :)

2 yorum:

  1. DENİZ KENARINDA YAŞAYINCA BOL DENİZ RESMİ OLUYOR .MİDYELER HARİKA .GEÇEN SENE ORALARA GELDİĞİMDE BİR DOLU TOPLAMIŞ MATKAPLA DELİP YAZLIĞA PERDE YAPMIŞTİM.

    YanıtlaSil
  2. Perdeni görmüştüm.çok beğenmiştim. bende kolyeler yapmaya çalışıyorum:)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim :)