25 Eylül 2011 Pazar

yürüyüş

Akşam üzeri şöyle bir yürüyüş yapalım. dedik. Cumhuriyet meydanından tarihi evlere, kaleiçine bakarken böyle bir gezi çıktı.
ayaklarımız bizi kaleiçine çekti. ama bu gezi kısa yollardan yapıldı. bu resimlerde çok girilmeyen sokak var. bir gün ayrıca iskeleye zaman ayırmak istiyorum. yollar yokuşlu olunca inmesi kolay ama çıkması sıcaklarda zor oluyor. havalar biraz daha serinlesin. o zaman bolca fotoğraf çekmek isterim.













gençler ve kendini genç hissedenler, eğlenmek için club ally'e gelebilirsiniz.





Bu kapıyı çaldım. ama açan olmadı :) kimler  bu evlerde yaşamıştı . hikayeleri neydi. bakarken onları düşündüm.


Sefer tası gibi üst üste dizilen apartman katı yerine böyle antik bir evde oturmayı tercih ederdim :) bahçeside olacak.



Çoğu butik otel olmuş, çok beğendim




Bu minicik kapıyı ne amaçla yaptılar acaba?



ve Üç kapılar






Cumhuriyet meydanına tekrar dönüp nar sularımızı içip dinlendikten sonra eve dönüş...

4 yorum:

  1. Yıllar önce Antalya'da Işıklar caddesinde oturmuştum. Evimin balkonundan Kaleiçi görülürdü. Ne kadar hoş ne kadar değişik gelmişti bana o zamanlar.tarih kokulu bu yer... Şimdi beni yeniden oralara götürdünüz,teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Ne mutlu bana size güzel anılarınızı hatırlattıysam. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. bu güzel gezi için teşekkürler.. harikalar demi eski zaman evleri..benimde bir tane olsaydı keşke

    YanıtlaSil
  4. mihrimah'cım bende bu tür evleri çok seviyorum :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim :)