28 Ağustos 2011 Pazar

sadece sevgi


Bugün merkeze bağlı çakırlar köyündeydik.  İstanbul'dan gelen misafirimizi kahvaltıya götürdük. hava kuru sıcak olunca pek keyf aldığımı söyleyemeyeceğim.  çam orman ve portakal ağaçların kokusunu pek hissetemedim.desem doğru olur. en güzel baharda oluyor.


Buraya hafta sonları  pazar kuruluyor.
Dometesin üzerindeki yazıyı görünce şaşırdım. hiç böylesini görmedim . 
amcam dometes tohumunu oradanmı getirdi. bir de doğru yazsaydı.
hem amarikan onun tabiri ile hem yerli nasıl oluyor. anlamadım:)



Bu sıcakta bu çalışanlarında işi zor. hava sıcak işi ise daha da sıcak ocak başında.


Ama biri vardı vardı ki ne yiyecek ne içecek istedi.sadece sevilmek istedi. ne verdiysek yemedi. göz göze geldiğimizde sen sevilmekmi istiyorsun dediğimde bana öyle yumuşak bir sesle miyaav dedi gözlerini kırptı ki
 anlatamam. hepimizi güldürdü. sadece sevilmek istedi.  yanımızda böyle tatlı tatlı oturdu. sadece güzel sözler duymak istedi . demek ki.  bu hepimiz için geçerli değil mi?







Dönüşte yol güzergahında  bulunan mezarlık ziyaretimizi yapıp, hayatta olmayan sevdiklerimize  dualarımızı gönderdik.

2 yorum:

  1. Evet, bu mevsim çok keyifli olmuyor, yine de güzeldir.

    Kediciğe bayıldım..

    YanıtlaSil
  2. Konuştukça bana mırıldanışları beni çok şaşırtı.çok sevdik:)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim :)