10 Ekim 2011 Pazartesi

beyaz battaniye

Beyaz battaniyeyi de bitirdim. sadece pirinç örüp köşelerine ponponlar yaptım.


Fotoğraflarda dalgalı gibi gözüküyor ama dalga filan yok, örerken şişe sıkıştığından dolayı sanırım böyle gözüküyor, ütülemedik. Bu da başka bir bebişe :)


Bu bittiğine göre gelelim renkli yumaklarımıza.

Heryerde, yerli yabancı bloglarda bir zigzagdır gidiyor. Peki benim başım kel mi? ben neden örmeyeyim :)
kızım zaten "anne biz de niye yok dedi?" :))) yaparım yavrum dedim başladım. bunu örmesi de zevkliymiş.



Bittiğinde tekrar gösteririm ;)

Şimdi hazırlanmam lazım. mutfağı bir düzene koyayım akşam 18'de Behzat Ç. Seni Kalbime Gömdüm filmine yetişeceğiz. Gelince anlatırım. Umarım dünkü gibi fırtına çıkmaz da söyleşiyi rahat izleriz.

8 yorum:

  1. Çok güzel olmuş beuaz ama benim favorim alttaki renkli harika renkler ve desen merak ediyorum bitince kim ne güzel olacak eline sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  2. Pirinç örgü ne kadar zarif olmuş. Dalgalı görünüşüne bayıldım. Sakın ütülemeyin. Diğer battaniye de çok şık olacak.

    YanıtlaSil
  3. Renkler cok güzel yalniz... Elinize saglik.

    YanıtlaSil
  4. Harika örüyorsun. Ben güya kursa kaydoldum. Çanta örecektim.Daha başlamak kısmet olmadı.

    YanıtlaSil
  5. croceted at home: Teşekkürler. pirinçin görüntüsü bozulur diye ütüsünden vazgeçtim :)

    NeSLİNaME:Teşekkürler :)

    hüznün tadı:Sağol canım.Çantayı merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  6. Hülyacım; ben de emekliyim ama eski emekliyim. Ben ertelediklerimin çoğunu yapıp bıraktım. En çok ertelediğim arkadaş toplantıları ve sohbetlerdi, şimdi bol bol onları yapıyorum ve çok memnunum. Senin gibi böyle güzel örme işlerini üniversite yıllarımda, hatta anfilerde falan yaptım:)) Artık yapmıyorum ama görünce içim bir hoş oluyor ve anılara dalıyorum. Ellerine sağlık canım benim, keyifle geçir emekliliklerini inşallah..

    YanıtlaSil
  7. Lezzetli somunlar: çalışırken bazı şeyler insanın içinde kalıyor.hep birinci sırada iş geliyor.kısır döngü hayattan kurtulunca zamanını hoşlandığı hobileriyle, sevdiği gerçek dostlarıyla geçirmesi ne güzel..sizede sağlıklı mutlu günler:)sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. yorumun nedense spam olarak düşmüş Mevdoşcum şimdi farkettim, yayınladım.

    renkliyi örmesi zevkli, güzel gidiyor bakalım. bitince hemen göstereceğim :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim :)