14 Ekim 2011 Cuma

Kortej

Bugün yabancı film seçmiştik. Bisikletli Çocuk Cannes Film festivalinde Bir Zamanlar Anadolu'yla Jüri büyük ödülü paylaşan filmdi. Babası tarafından terkedilen bir çocuğun hikayesiydi. güzel bir filmdi, biz çok beğendik.

Film çıkışına denk gelen sanatçıların korteje hazırlığı vardı. AKM'den arabalara binip şehir merkezine yol aldılar.



Kortejin başında Selda Alkor ve Engin Çağlar

Ahu Tuğba ve kızı

Nuri Alço ve Sertap Perman
  
Yılmaz Köksal


Yusuf Sezgin


Salih Güney, Çoşkun


Umut Sezgin, Arda Esen


Eşref Kolçak


Volkan Severcan


Gülsen Tuncer (bize şapka takın, çok sıcak diyorken :) )

Süleyman Turan


ve resmini çekemediğimiz bir çok sanatçı....



en iyi film ödülü Güzel Günler Göreceğiz aldı..

Güzel bir festival oldu, darısı seneye inşallah.

4 yorum:

  1. Bizi de festivale götürdünüz,yerli filmler hakkında ön bilgi sahibi yaptınız.Tüm festival boyunca emeğiniz ve paylaşımlarınız için çok teşekkürler !

    YanıtlaSil
  2. güzel yorumun için ben teşekkür ederim Colette'cim. saati bize uyan filmlere gitmeye çalıştık, gidemediklerimizde aklımız kaldı. sizinle de festivali paylaşmak istedim. beğendiyseniz ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  3. Ne eğlenceli bir olay bu orada olmayı çok ama çok isterdim.Sayende gitmiş kadar oldum .Teşekkürler sevgiler arkadaşım.

    YanıtlaSil
  4. Çılgınım sen olsan daha güzel tadını çıkarırdın.bizde biraz git gel yorulduk.ama yinede çok güzeldi:)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim :)