6 Ekim 2011 Perşembe

Evde operasyon var

Evimizin arka cephesinde küçük  etrafını panjurlarla kapattırdığım bir balkonumuz var. güya çamaşır serme balkonu ama sadece arada geçtiğimiz bölgeyi sildik. nerdeyse 6 aydır biz elimize ne geçerse bu balkona koymuşuz. hadi atmayalım, şu da lazım olur, bu da eski bilgisayar, yok kasası yok bilmemnesi, yok kabloları cdleri, fazla halılar, merdiven, hobi valizim, büyüklü küçüklü tatil valizleri, basketbol, voleybol, plates topu, bir sürü hobi derğileri... aman allahım daha yazmayayım. pasaklı kadın sürekli denizdesin, gezmelerdesin, konserlerdesin, evin içini temizliyorsun bir de balkona geç diyenler olabilir. iyi ki beni denetleyen kimse yok, kaynanam yok :))) panjurla kapatmak bana göre hiçde akıl işi değil. panjur silmekten anam ağladı ya :((

önceki kış Antalya'nın çılgın fırtanalı yağmurlarında gece 3'de panjurlar patladı koptu gitti. iyi ki kimselere zarar vermedi. o zaman bu kadar dolu değildi kalan sağlar bizimdir dedik, balkona çıkamadık bizi de uçurur diye. ama bugün ben ne yaptım, elime ne gelirse doğru çöpee! oğlum anne bilğisayar sağlam yatak odana kurayım demez mi? hayırrrr götür gözüm görmesin, şu balkon boşalsın dedim. ev çöp ev olacakken direkten döndü. yine kış geliyor. balkonun panjurları bu kez zarar görürse tamamen söktürecem, kararlıyım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim :)