6 Şubat 2012 Pazartesi

ilk mim

Sevgili Hüznün tadı arkadaşım beni mimlemiş. Blog dünyasında ilk mimimi yapmama vesile olduğun için teşekkür ederim Mihribancığım :)


Bugünlerde evin içindeki gündem sürekli değiştiği için bilgisayara oturup hemen mimi cevaplayamadım. Şimdi hemen yazıyorum;


            1- Sence çok anlamlı bir söz...  Herkes cahildir, farklı konularda... ( Will Rogers)  Ben bu sözü çok seviyorum.

             2- Makyajında olmazsa olmazın... Evdeysem makyaj yok ama pazara bile çıksam hemen bir göz kalemi ve ruj sürülecek.. Eskiden rimelsiz makyajlar hep yarım gelirdi, artık silmesi beni yoruyor...

             3- Uyguladığın güzellik tüyosu nedir... Belli bir şey yok ama yıllara yenik düşmemek için ara sıra maskeler yaparım. Her gece yatarken el ve ayaklarıma krem sürer, kışsa üstüne pamuklu çoraplarımı giyerim :)

             4- En sevdiğin çiçek...  Şakayık çiçeğinin mini mini, sevimli sevimli, katmer katmer açması beni mutlu eder. Mevsiminde sürekli almaya çalışırım ama ömrü kısa oluyor. (Fotoğraf kızımdan, geçen sene balkondaki şakayığımız.)





             5- Nefret ettiğin bir şey...  Saygısız, kıskanç, bencil, kendi egolarını başkalarının üzerinde tatmin edip mutlu olmaya çalışan insanlar.. 

             6- En çok sevdiğin iltifat...  Pratik zeka dendiğinde, olaylara esprili yaklaştığım söylendiğinde de..

             7- Favori kitabın...  %100 Düşünce Gücü (Düşüncelerimizle hayatımızı istediğimiz gibi şekillendireceğimize inanıyorum.)
           
             8- Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü... Hiç düşünmedim ama kızım uzun zamandır Kimya Hatun kitabının kapağındaki kadına benzetiyor. Bir tek gözlerini ve saçlarını görebiliyoruz ama o yetiyor zaten benzetmeye. Kimya Hatun Hürrem gibi ünlü sayılır mı bilmiyorum ama :)



             9-Herkesin sevdiği ama senin sevmediğin bir ürün... Babet ve çok yüksek platform ayakkabılar. Her ikisi de bana çok sağlıksız görünüyor. Giydiğim ayakkabılarımda, hatta spor tarzda olanlarda bile biraz topuk olacak ama çok yüksek olmamak şartıyla.

            10- Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürün... Kırışıklıkları bir gecede yok edecek ve cildimi 20 yaşında gibi pürüzsüz yapacak mucize bir ürün arıyorum. Bilen varsa bana yazsın ;)
            
         İşte ilk mimimi cevapladım :)


Ben de bu mimi kabul ederlerse ve henüz yapmadılarsa Sevgili Colette'yeSevgili Derya Kuzusu'na, Sevgili Mevdoş'a  gönderiyorum.


Sevgiyle kalın...

2 yorum:

  1. canım benim teşekkürler beni de mimlemişsin yarın ilk işim bu kesin bugün arkadaş toplantısı akşama misafirim var vakit bulamam ama yarın söz. mi

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim :)