29 Şubat 2012 Çarşamba

Kuş

Bu işimiz biraz kopyacılık olacak ama ne yapalım güzel bir iş gördük ve biz de yaptık. Güzellikler paylaşılmalıdır diye düşünenlerdenim.

Kızım kanaviçeyi seviyor, çocukken ona öğrettiğimde bu kadar seveceğini tahmin etmemiştim. Şimdi beğendiği şeyleri zaman buldukça yapmaya çalışıyor. Bundan öncede hatırlarsanız melek yapmıştı. Şimdi de çok sevdiği kuşlardan işledi. Kuş için çerçeve ararken yıllar önce çok beğenerek aldığımız ama bir kaç sene önce duvardan indirdiğimiz içi seramik çiçekli pano gözümüze ilişti. Nostalji bu anahtarsa benim eski gardrobumun anahtarı idi, hobi malzemelerin arasında kalmıştı.


Çerçeveyi çıkartırken elimden düşürüp kırmıştım. Kızım boyama işleminden sonra yapıştırdı, tekrar boyayıp üzerini vernikledi.

Sonuçta böyle bir şey oldu ama asılacak duvarı ayarlayamadık, bekliyor.


İşte böyle arkadaşlar, bizim nostalji kanaviçeler olmuş çarpı işi :) Duvarlardan indirdiğim güzelim tabloları yeniden asmanın zamanı geldi galiba. Sandıkta bekleyen kanaviçeleri ise çocuklarıma pike takımı diktirmiştim. Onları da bir ara paylaşırım.

El işi her zaman en güzeli, en özeli.

12 yorum:

  1. Elinize sağlık. Çok güzel olmuş. Bu düzenlemeye anahtar da çok yakışmış...

    YanıtlaSil
  2. sonunda beklediğim an gelmiş:))
    hülya ablacım asıcak duvar sıkıntıysa hemen adresi verebilrim:D:D
    çerçeveyi degerlendirmekle çok iyi etmişsin ama anahtarı pek bilemedim yani şöyleki o kuşu tek başına görmek isterdim öyle gzel ki yanında hiç bişey olmasın başka:))
    ama artık çok geç :) bu haliyle vintage olmuş:))

    YanıtlaSil
  3. emeğe değmiş... çok hoş görünüyor.

    YanıtlaSil
  4. Kuş figürlerini seviyorum , çok güzel olmuş , sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Aferin kızınıza:)) Çok güzel işlemiş.
    Gerçekten ben de anneciğimin panolarını çerçevelesem bari:))

    YanıtlaSil
  6. Değerli arkadaşlarım küçük tablomu beğenmenize sevindim. hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. Kuşlara bayılırım, harika olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. efenaz; Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  9. okadar güzelllll olmuşkiiiii

    YanıtlaSil
  10. Sevecencim beğendiğine sevindim.sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. tek kelimeyle HARİKA,ellerinize sağlık.çok hoş yaaa

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim :)