12 Şubat 2012 Pazar

pazar

Bugün sakin sessiz bir güne uyanıp kahvaltımızı yaptık. Haberlere göz gezdirirken Whitney Houston'ın öldüğünü öğrendim, üzüldüm. Büyük ses, büyük sanatçı ışıklar içinde uyusun...

Sonra evden çıkalım dedik ve evimize yakın parkları tercih edip yürüyüş yaptık. Hava bulutlu ama soğuk değildi, park çok kalabalıktı. Biz parkın sakin köşesini seçip denizi, manzarayı, yurdum insanı neler yapıyor deyip ortalığı seyreyledik.. Bu kez yurdum insanından beni etkileyen bir şey göremedim. Cumhuriyet meydanı sokak ressamları, sokak müzisyenleri ve onları dinleyen insanlarla doluydu. Bir tarafta eline sazını almış biri türkü söylüyor, bir tarafta gitarlı gençler birbiriyle yarışıyordu.


İsmini bilmediğim bu mevsimsel çiçekler ekilmişti. Büyüdüklerinde kocaman bir lahana kadar olduğundan ben bunlara lahana çiçeği diyorum :) Mor ve beyaz bebek lahanalarım beniiim...


Antalya'nın her caddesinde bu turunç ağaçlarına rastlamak mümkün. Kokularına ve görüntülerine hayranım.


Evimizin etrafında bir daire çizip eve döndüğümüzde yukarı çıkınca ne olsa beğenirsiniz? Güneş bulutların arasından çıktı, sizi bulutlu havada gezdirdim deyip bize nanik yaptı. Biz bulutu da seviyoruz deyip ona nanik yapınca battı gitti :) Gün bitti.

Şimdi Umutsuz Ev Kadınları'nın başlamasını bekliyorum.

Görüşmek üzere...,

5 yorum:

  1. ne güzel bir gün geçirmişsin, sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ya! Çok güzel! Daha hayatımda o turuncu ağaçların yanından geçmedim yakından görmedim.:D Ama bazen mandalinaların içinden böyle yapraklar çıkıyor, nasıl güzel kokuyor, kim bilir dalında nasıl.:)

    YanıtlaSil
  3. ayyy çok özendim şimdi...lahanaları çok sevdimmm...ne güzel renkleri var.turunçlar ayrı bir güzellik.çok rahatlatıcı resimler.sevgiyle

    YanıtlaSil
  4. BENDE BAYILIRIM DOĞADA DOLAŞMAYA NE GÜZEL BİR PAZAR GÜNÜ OLMUŞ.SEVGİLER

    YanıtlaSil
  5. Bu turunç durumları beni oralara o kadar çekiyor ki....

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim :)